Terugkoppeling evaluatiegesprekken met onze klanten
Wij vinden de mening van onze klanten erg belangrijk. Om die reden vindt er jaarlijkse een evaluatie bij de klant plaats. Tijdens deze evaluatie lopen wij samen met de klant door de nieuwste wet- en regelgeving heen en bepalen we de impact, maar bespreken we ook gebruikerswensen.
Tijdens de jaarevaluatie van 2017 zijn twee gemeenschappelijk verbeterpunten met ons gedeeld o.a.: rapportagewensen en de limiet bij het uploaden van documenten.
We zijn met deze punten meteen aan de slag gegaan en wij willen u hierbij graag een korte terugkoppeling geven:
De afgelopen maand hebben wij de huidige rapportages vervangen door geoptimaliseerde versies. In deze nieuwe rapporten zijn alle bij ons reeds bekende wensen verwezenlijkt o.a: de mogelijkheid te kunnen filteren op type controles, het kunnen rapporteren van acties en managementinformatie. Daarnaast is er een geheel nieuw rapport beschikbaar gesteld om aan een additionele informatiebehoefte te voldoen namelijk, inzage verschaffen in uw actuele interne controle plan. U kunt dit vanaf vandaag met één druk op de knop rapporteren middels rapport ‘6 Interne controle plan’.
Met betrekking tot de limiet bij het uploaden van documenten hebben wij ook meteen aan u wensen voldaan. De opslag is al onbeperkt en de limiet per document is verhoogd naar 50 mb (grotere bestanden zijn namelijk nog niet voorgekomen). In een latere fase zullen wij het uploaden van documenten verder aanpakken. Met deze initiële wijziging kunt u de gehele dossiervorming in KCD nog beter tot stand brengen.
Mocht u onverhoopt toch tegen nieuwe beperkingen aanlopen, schroom niet om contact met ons op te nemen. Wij horen graag uw ideeën en wensen!
Nieuws vanuit productontwikkeling!
Ook vanuit productontwikkeling zitten we niet stil en zijn wij graag continu met onze klanten in contact om zo onze applicatie en werkwijze te blijven verbeteren. Een belangrijk thema wat in ontwikkeling is, is het opnemen en rapporteren van aanbevelingen (o.a van de accountant), inclusief de opvolging van deze aanbevelingen. Want juist deze opeenvolging is zo belangrijk. Door goed om te gaan met aanbevelingen bent u bezig de kwaliteit op de bedrijfsvoering te verhogen.
Zo loopt er momenteel een pilot bij de gemeente Zoetermeer met als doel om de resultaten van de verbijzonderde interne controle volledig digitaal te rapporteren. Wij hebben het mogelijk gemaakt om op procesniveau aanbevelingen (bijv. vanuit de organisatie of de externe accountant) te registeren. U kunt vervolgens met actiemanagement de opvolging managen. In het managementdashboard kan vervolgens éérst ingezoomd worden op de aanbevelingen per proces. Zo creëert u een hoger abstractieniveau, waarin u de aanbevelingen en verbeterslagen per proces kort en bondig kunt presenteren. Tijdens de aanstaande relatiedag zullen wij een korte demonstratie van deze functionaliteit geven.